Kes me oleme?

Lola Social on sotsiaalmeedia sisuturunduse täisteenusagentuur, mis on spetsialiseerunud ettevõtete jaoks kasutajate loodud sisu loomisele.

Meie kogenud turundajatest, disaineritest ja sisuloojatest koosnev meeskond mõistab sotsiaalmeedia mõju klientide usalduse loomisel ja müügitulemuste parandamisel. Arendame välja just sulle personaliseeritud sisuplaani, mis ühtib sinu brändiga ja kõnetab teie sihtrühma.

Tipptasemel lahenduste ja uusimate valdkonna trendidega aitame ettevõtetel saavutada turunduseesmärke. Olenemata sellest, kas omad väikeettevõtet või juhid suurettevõtte turundusmeeskonda, meie aitame Sul kaasahaarava sisu abil viia su brändi online-kohaloleku järgmisele tasemele.

Võta meiega ühendust juba täna, et saada lisainfot selle kohta, kuidas saame aidata sul oma brändi kasvatada.

Meie naiskond

  • Maria Maarja Rosenthal

    KOOLITUSTE JUHT
    maria@lolasocial.ee

    Juba üle 12 aasta on pannud mu silma särama see kui näen teisi brände kasvamas!



    Olen tegutsenud turunduse ja müügi vallas nii suuremate kui väiksemate rahvusvaheliste brändidega, alates kodutehnikast ja ilutoodetest kuni transpordi ja logistikani – seda nii Eestis kui Austraalias.

    Viimase kahe aasta jooksul olen keskendunud tulemusliku ja kaasahaarava kasutajate loodud sisu (UGC) loomisele ning sisuloojate koolitamisele, tegutsedes mõlemas riigis.

    Samuti olen ema väikesele tütrele, abikaasa ning naudin aktiivset elustiili ja reisimist.

    Minu moto, olgu see eraelus, turunduses, ettevõtluses või sisuloomes, seisneb selles, et anna alati endast maksimum ja naudi protsessi.

  • Heleen Asari

    TURUNDUSJUHT
    heleen@lolasocial.ee

    Minu taust on läbi aastate rännanud mööda turunduse, sotsiaalmeedia ja loomevaldkonna teed. Olen tulihingeliselt esindanud mitmeid nii Eesti kui ka rahvusvaheliselt tunnustatud brände ja loonud edukaid suure jälgijaskonnaga ettevõtteid.

    Olen osav suhtleja ja strateegiline mõtleja. Mul on selge arusaam erinevatest kommunikatsiooni- ja turunduslahendustest. Minu suur kirg on areneda ja olla alati parim pidevalt muutuvas turundusmaailmas. Ma olen ambitsioonikas, teotahteline ning äärmiselt põnevil kõikidest väljakutsetest ja projektidest, millesse saan anda enda panuse.

    Kõik minu tööd ja tegemised on ka minu hobid. Lisaks naudin kvaliteetaega oma kahe imelise tütre ja abikaasaga, põnevaid seiklusi sõpradega ja avastamist täis reise mööda maailma.

  • Liisel Vatsel

    TEGEVJUHT
    liisel@lolasocial.ee

    Suhtun turundusse kirglikult. Üle 13-aasta kogemust turunduse ja brändingu alal on andnud mulle tööriistad, millega aidata ettevõtetel kasvada ja eristuda konkurentidest.

    Olen juhtinud turundusstrateegiaid nii moe, panganduse kui ka kommertskinnisvara alal, mis on andnud mulle väga laiapõhjalise vaate turundustaktikate universaalsele toimimisele.

    Viimastel aastatel olen pühendunud meeskonna juhtimisele, reklaam-meediatele ja kliendisuhtlusele. Lähenen oma klientidele alati personaalselt ning oskan ka vähesega tuua suure tulemuse.

  • Liisbet Loik

    UGC KOOLITAJA / TIKTOKI SPETSIALIST
    liisbet@lolasocial.ee

    Minu UGC (User Generated Content ehk kasutajate loodud sisu) teekond sai alguse üle aasta tagasi, kui otsisin uusi väljakutseid ja lisaraha teenimise võimalusi sotsiaalmeedias. Videograafina olen töötanud juba kolm aastat ja koostööd tehes paljude erinevate brändidega olen kogunud mitmesuguseid nippe filmimise, monteerimise ning kaasahaarava sisu kirjutamise kohta. Just neid teadmisi soovin jagada teiste sisuloojatega, et tõsta meie sisuloome maastiku kvaliteeti.

    Lisaks olen TIKTOK spetsialist. Selle platvormi puhul pean end eriti oskuslikuks, kuna see nõuab lühiformaatvideosid, mis peavad olema kiiresti huvi tekitavad, meelelahutuslikud ning samal ajal informatiivsed. TikToki dünaamiline keskkond on andnud mulle unikaalse perspektiivi ja oskused, et sisu maksimaalselt levitada ja kaasata.

  • Mia Marquardt

    SOTSIAALMEEDIA PROJEKTIJUHT
    mia@lolasocial.ee


    Minu teekond sotsiaalmeedia sisuloojana sai alguse 2018. aastal. Juba siis tundsin, et soovin brändidega koostööd teha ja aidata neil kasvada. Sotsiaalmeedia turundusega alustasin aktiivselt 3 aastat tagasi, ning sellest ajast peale on minu kirg olnud aidata ettevõtetel saavutada oma turunduseesmärgid, suurendada nende usaldusväärsust ning atraktiivsust.
    Minu töö on ka minu hobi, mida naudin kogu südamest. Lisaks armastan maailma avastada, kokata ja harrastada aktiivset elustiili. Olen positiivne, hea suhtlemisoskusega ning usun, et pole olemas probleeme, on vaid lahendused.