HEI, SISULOOJA

HEI, SISULOOJA

Lola Social on sotsiaalmeedia täisteenusagentuur, mis on eelkõige keskendunud UGC ehk kasutajate loodud sisu loomele.

Oleme alustanud Austraalias käsikäes parimate brändide ja sisuloojatega ning alates 2023. aastast seda kogemust ka Eestis ja Eesti brändide heaks rakendanud. Meie andmebaasis on juba üle 200 sisulooja, teenindame Eesti suurimaid brände ja koolitame nii ettevõtteid kui ka sisuloojaid.

UGC on kõige paremas mõttes täiesti tavaliste inimeste ja sisuloojate poolt loodud pildid, videoklipid, reelsid, tiktokid jm, mis on isikupärased ja kajastavad ehedaid emotsioone.

Mis on UGC?

UGC ei ole influencer-turundus ehk sisulooja toodab materjali brändi heaks olles ise kas siis oma näoga, loodud interjööriga, koduga vms modelliks. Sisuloojal ei ole kohustust loodud pilte, Reels’e jm jagada oma sotsiaalmeediakontodel ning seetõttu ei ole oluline ka sisulooja jälgijate arv. Oluline on vaid ilus käekiri ning tahe ja soov luua isikupärast ja meeleolukat sisu, mida ettevõte ootab.

Mis UGC ei ole?

UGC on turunduses ja reklaamis üha populaarsemaks muutunud, sest pakub autentsemat ja kaasavamat viisi sihtrühmaga suhtlemiseks. UGC võimaldab brändidel jagada oma klientide päris kogemusi ja arvustusi, mis on traditsioonilisest reklaamist tõhusamad.

Aitame luua igale brändile uudset väärtust, suurendada toodete ja teenuste levikut ning kaasatust potentsiaalsete klientide seas.

Miks UGC?

FOTOSISU NÄIDISED

FOTOSISU NÄIDISED

  • Selfie

    Selfidest on saanud ettevõtete turundusplaanides standardne strateegia osa, mis lisab brändi online-kohalolule inimliku mõõtme.

  • Moefoto

    Fotod, mis esitlevad Sinu rõivaid, jalatseid või aksessuaare, jäädvustades iga detaili ainulaadsed omadused.

  • Tootefoto

    Kaunid fotod, mis tutvustavad Sinu toodet, tootepakendit või Sinu toote või teenuse kasutamisega saavutatud tulemusi.

  • Enne & pärast + tagasiside

    B&A fotod esitlevad Sinu toote või teenuse uskumatuid tulemusi päris inimeste peal. Meie sisuloojad teevad selfisid 6–24 nädala jooksul ja jagavad muutusi oma fotodel ja kirjutavad või salvestavad videona ka tagasiside.

VIDEOSISU NÄIDISED

VIDEOSISU NÄIDISED

Toote näitmine

 15-45 sekundiline video Sinu tootest või teenusest. Video ei sisalda rääkimist ega pealelugemist.

Toote omaduste tutvustamine (pealelugemisega)

 15-60 sekundiline video Sinu tootest või teenusest. Video sisaldab pealelugemist.

Toote kirjeldus ja arvustus

 15–60 sekundiline video Sinu tootest või teenusest. Sealhulgas juhised selle kasutamiseks, pakendi, toote ja selle eeliste näitamine. Video sisaldab rääkimist ja/või pealelugemist.

Stop Motion

 15–60 sekundiline video, mis demonstreerib kuidas Sinu toode justkui võluväel videole ilmub. Video võib sisaldada rääkimist ja/või pealelugemist.

Paki avamine & toote kasutamine (ainult toode)

 15–60 sekundiline video, mis demonstreerib kuidas Sinu toodet avatakse ja näitab seda kasutuses. Videol ei ole inimest näha. Video võib sisaldada rääkimist ja/või pealelugemist.

KKK

  • Ei, sisuloojal ei ole kohustust antud pilte, reelse jm jagada oma sotsiaalmeedia kanalites. Kuid soovi korral võid seda muidugi teha juhul kui see on brändiga kooskõlastatud.

  • Sisulooja jälgijate arv sotsiaalmeedia kontodel ei ole oluline. Loeb vaid ilus käekiri ning tahe ja soov luua isikupärast ja meeleolukat sisu, mida ettevõte oma turundamiseks kasutada saab.

  • Keskmiselt ootab bränd sisu alates tellimisest 7-14 päeva jooksul.

  • Me saadame Sulle detailse briifi, kus on kirjas kõik juhendid, et Sul tekiks selge arusaam, mida klient ootab. Kui Sul tekib loomeprotsessi ajal küsimusi, siis meie tiim on sulle igati toeks ja abiks.

  • Lähiajal on tulemas online workshop, kus õpetame kõiki põhitõdesid alustamiseks. Kui oled huvitatud, siis kirjuta meile hello@lolasocial.ee

  • Oleme on loonud kaks tasupaketti: Lola Social Standard sisulooja ja Lola Social Premium sisulooja. Täpsema hinnastuse lepime kokku järgnevate sammude käigus.

  • Sisulooja esitab arve Lola Social OÜ-le ning me tasume arve alusel vastavalt osutatud teenustele või teeme sisuloojaga töövõtulepingu projekti põhiselt.

  • Sisu kuulub brändile. Kui oled otsustanud sisu luua ja meiega koostööd teha, siis loovutad siu õigused brändile, et nad saaksid seda kasutada oma sotsiaalmeedias ning reklaamides.

  • Vajuta all olevat nuppu ‘‘kandideeri Lola Social sisuloojaks’’, täida ankeet ja võtame Sinuga peatselt ühendust.